Přírodní spalovače tuků

Pokud jste právě zahájili rýsovací trénink nebo jednoduše shazujete přebytečné tuky, tak se rozhodně nemusíte spoléhat pouze na přípravky z fitness obchodů.
Příroda nám nadělila širokou paletu spalovačů tuků, které mohou obohatit náš jídelníček a pomoci s hubnutím. Podívejme se tedy na ty nejznámější.

Pomeranče a citrusy

pomerančJedná se o klasické ovoce, které má doma většina domácností. Mají vysoký podíl vlákniny a vitamínů, rychle dodají pocit svěžesti a dokáží organizmus zasytit.
V několika odborných studiích bylo dokázáno, že při konzumaci pomerančů dochází v těle k menšímu ukládání tuků a nevznikají nové tukové zásoby. Pomeranč je tedy nejen chutným ovocem, ale i pomocníkem při dietě.

Stejné nebo obdobné schopnosti jako pomeranč mají ovšem i další citrusové plody. Citróny podporují imunitní systém, dodávají vitamíny a podporují tvorbu L-Karnitinu. Urychlují tedy očistný proces jater a ledvin. Posledním zmíněným citrusem bude grapefruit. Díky své pověstné kyselosti nás dokáže zbavit pocitu hladu a efektivně sníží množství cukru v krvi.

Zelený čaj

V České republice se magická síla zeleného čaje stále podceňuje. Je prokázáno, že velmi výrazně prodlužuje dobu aktivního života a to až o deset let. Mezi přírodními antioxidanty bychom hledali jen velmi obtížně nějaký lepší.

Na zeleném čaji si velmi rychle dokážete vypěstovat závislost, ale ta je pro vaše tělo přínosná. V asijských zemích je standardem šest a více šálků za jeden den. Zelený čaj tukům znemožňuje se uložit v těle a příznivě ovlivňuje hladinu cholesterolu.

Brokolice a jiná zelenina

Pokud budete jíst zeleninu nebo alespoň zeleninovou přílohu, tak tím nikdy nic nezkazíte. Zkuste si občas dát zeleninu syrovou, jen tak utrženou ze zahrádky nebo právě přinesenou z trhu. Mnoho lidí téměř nezná chuť syrové zeleniny, protože si ji vaří, dusí či smaží. Tím, ale své tělo připraví o mnoho vitamínů.
Brokolice je u dětí nenáviděnou byť neuvěřitelně zdravou zeleninou. Tato zelenina dokáže ovlivnit hladinu glukózy v krvi a pomáhá odbourat tukovou tkáň. Co je ale ještě zajímavější, tak podporuje stabilitu svalové hmoty.

Na jaké další spalovače tuků můžete narazit: skořice, chilli, křen, fazole, sója, kysané zelí, česnek, chřest, zázvor, cibule a mnoho dalších.

Zařaďte do svého jídelníčku co nejvíce těchto potravin. Změny brzy sami poznáte.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>